Wraz z agencją Blu Experience wykonaliśmy interaktywną instalację multimedialną w Strefie Marki Blum w Jasinie k/ Swarzędza. Ten projekt to opowiedź na ludzką ciekawość, chęć odkrywania nowości i doświadczania tego wszystkiego, co marka ma do zaoferowania swoim klientom – stolarzom, dystrybutorom, architektom i klientom końcowym.
Opis realizacji
Blum o sobie:
“Ciekawość jest naszą siłą napędową”
To stwierdzenie jest bardzo bliskie wizji i misji SLX, dlatego tak dobrze współpracowało nam się przy tym projekcie. W efekcie powstała nowoczesna i inspirująca przestrzeń, zapewniająca dźwięk, światło i interaktywne doświadczenia klienta.
Zapraszamy na filmową podróż do Strefy Marki w Showroomie Blum!
Zobaczcie efekty niezwykłego doświadczenia współpracy z klientem i z agencją Blu Experience oraz wspólnego kreowania przestrzeni pełnej inspiracji i interaktywności.
Proces pracy SLX w projekcie BLUM SHOWROOM:
- Planowanie i analiza potrzeb. Pierwszym krokiem było zidentyfikowanie celów projektu i wymagań klienta. Wraz z agencją Blu Experience, działami marketingu i IT Blum, powołaliśmy zespół projektowy, który zdefiniował cele i potrzeby wewnętrznych i zewnętrznych grup interesariuszy.
- Projektowanie koncepcji. Na tym etapie dobraliśmy, a następnie zaprezentowaliśmy rozwiązania kluczowych technologii. Regularne spotkania w grupach roboczych zaowocowały wykonaniem szczegółowego projektu wykonawczego. Zaplanowaliśmy dwa systemy odpowiedzialne za ekspozycję. Jeden do zarządzania treścią a drugi do sterowania. Stworzyliśmy interfejs panelu sterującego, scenariusze czasu, treści i synchronizacji audio – video. Dodatkowo zaprojektowaliśmy zarządzanie oświetleniem, roletami zewnętrznymi jak i elementami mechanicznymi showroomu.
- Instalacja. To kompleksowe prace wdrożeniowe i instalacyjne poprzedzone konsultacjami międzybranżowymi branż: meblowej, elektrycznej, IT, BMS.
- Utrzymanie i optymalizacja powdrożeniowa. Utrzymujemy i rozwijamy system AV ekspozycji. Dodatkowo na potrzeby klientów międzynarodowych rozbudowaliśmy scenariusze zwiedzania o angielską wersję językową.
KLUCZOWI PRODUCENCI I TECHNOLOGIE
SAMSUNG
- Ekran LED serii IER PP1,5, o całkowitym rozmiarze 4,8m x 2,7m i rozdzielczości 3200 x 1800px. Kontent ściany obsługiwany jest procesorem obrazu Samsung.
- Zarządzalne wyświetlacze 4K o podwyższonej jasności i przekątnych od 43” do 85”,przystosowane do pracy 24h/7, zainstalowane w orientacji poziomej i pionowej.
- Oprogramowanie Samsung Magic Info do zarządzania ekranami, wyświetlanymi treściami i sterowania harmonogramem.
CRESTRON
- Zaawansowana jednostka centralna Crestron CP4 przeznaczona do zarządzania światłem dźwiękiem, urządzeniami AV wraz z integracją systemów budynkowych BMS.
- Autorskie oprogramowanie, przygotowane w oparciu o CRESTRON-APP do sterowania całością ekspozycji Showroom’u, roletami, oświetleniem, nagłośnieniem i sekwencjami obrazu. Oprogramowanie obsługiwane przez użytkownika z mobilnego tabletu.
EPSON
- Krótkoogniskowe projektory interaktywne Epson EB-1485Fi i zastosowane techniki Edge-Blending dla panoramicznej powierzchni obrazów. Wykorzystaliśmy dwa projektory, których obrazy nachodzą na siebie krawędziowo. Jasność przejść jest ujednorodniona, a całość powierzchni zapewnia możliwość dotykowej interakcji z wyświetlaną treścią.
BIAMP
- Głośniki kierunkowe MP26G umożliwiające właściwą percepcję dźwięku wraz z zaawansowanym matrycowaniem sygnałów realizowanym przez NEXIA CS. Całość dopełniają odpowiednio dobrane, wielokanałowe wzmacniacze audio w technice 100V.
Potrzebujesz zaprojektować i wykonać Showroom dla swojej marki?
Napisz do nas na: NB@SLX.PL